niedziela, 14 kwietnia 2013

Guerra - CHAMPION POLSKI Armada of Love Bugari RH-FL E, RH-T E, PT1,PT2

Jest mi strasznie miło oznajmić, że Guerra czyli Armada of Love Bugari zakończyła dzisiaj - 2 tyg przed swoimi 2 urodzinami - CHAMPIONAT POLSKI.
Oto opis z kończącej Championat wystawy u sędziego Waldemara Mrowca:
Elegancka, proporcjonalnie zbudowana suka, dobra kość i wielkość, elegancka, typowa głowa, zgryz prawidłowy  dobrze osadzone i noszone uszy, doskonała dolna i górna linia, doskonałe katowanie kończyn





















Jestem bardzo wdzięczna współwłaścicielce Barbarze Grel za to, że była tak miła i cierpliwa, aby wozić Guerrę na wystawy, mając tak na prawdę zupełnie inne priorytety, czy to w życiu prywatnym, czy związane z Guerrą :) Z tego też powodu oraz jako że Guerra ukończyła Championat Polski, nie planujemy już więcej jej wystawiać.
Podziękowania dla Barbary Grel za piękne wystawianie Guerry i ukończenie Championatu Polski:)))

Jestem szalenie szczęśliwa, że Guerra znajduje się u Basi oraz że Basia szkoli ja w ratownictwie.


































Daje mi bardzo dużo radości i satysfakcji jako hodowcy móc patrzeć i słyszeć od wszystkich, którzy widzą ją w pracy jak dobrze Guerra  radzi sobie w treningach ratowniczych. Nic mnie tak nie cieszy jak osiągnięcia w pracy, na zawodach oraz dobry temperament moich szczeniąt.

Cieszy mnie, że Guerra jest ładna i zewnętrznie i wewnętrznie :) 

Przed ukończeniem 2 roku życia zdobyła już nie tylko tytuł piękności, ale zdała tez 4 egzaminy pracy (i jestem pewna że najlepsze już wkrótce przed Guerrą!!!):

Egzamin kwalifikacyjny psa ratowniczego - przeszukiwanie terenu RH-FL E 
Egzamin kwalifikacyjny psa ratowniczego - gruzowy RH-T E - ocena doskonala
Pies Towarzyszący 2 stopnia ocena doskonała
Pies Towarzyszący 1 stopnia ocena bardzo dobra

Osiągnięcia Wystawowe podczas 5 wystaw, na których była Guerra:
Champion Polski, Suka Hodowlana
4xBOB, 1xCACIB, 4xCAC, 4x Najlepsza Suka w Rasie, 4 x doskonala, 1x bardzo dobra


Ponadto Guerra ma łokcie i biodra wolne od dysplazji (HDA, ED00) oraz zdrowe oczy potwierdzone przez upoważnionego specjalistę od chorób oczu.
A co cieszy mnie niezmiernie - pomimo bardzo aktywnego trybu życia nigdy nie kulała i nie chorowała.

Cieszy mnie również, że podbija serca ludzi, którzy ja poznają :)


Mamy plany hodowlane odnośnie Guerry na najbliższą jesień/zimę.
Serdecznie zapraszam zainteresowane szczenięciem aktywne osoby do kontaktu ze mną (e.osuch@gmail.com).


 Copyrights Justyna Drużkowska

 Prawa Autorskie Jadwiga Maciejowska Pilak
Copyrights Justyna Drużkowska










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz